Door de afstand tussen de klant en mij lukte het ons niet op korte termijn een afspraak te maken voor een opruimdag. Tot onze verrassing bleek dat een voordeel!
De klant wilde haar zolder opruimen, daar hadden zich in de loop van de jaren allerlei spullen opgestapeld. Omdat de opruimdag pas drie maanden na de kennismaking was gepland, hadden we een paar keer online contact. We bespraken de functie van de zolder, de categorieën spullen daar. Dit hielp de klant om een praktische start te maken: ze bracht spullen weg die ze allang had willen wegdoen.

Opruimen is een actie en die bereidde deze klant voor door aandacht te besteden aan haar mindset. Daar de tijd voor nemen, geeft je een voorsprong op het moment van samenwerken. De klant had na de opruimdag inzicht in haar zolder en grip op haar manier van opruimen.
-x-x-x-
Iets voor jou? Wil je sparren over ruimte maken voor grip op jouw spullen? In het formulier hieronder kun je je interesse aangeven.
Heb je een vraag? Neem contact op via edertalencontacr@gmail.com